Szoftveres megoldások

CÉGRE SZABOTT ÜGYVITELI RENDSZEREK

Biztosan találkozott már olyan rendszerekkel, amelyek majdnem megfelelnek Önnek, de nem teljesen. Az általunk fejlesztett ügyviteli rendszerek előnye, hogy egyedi igényekre épülnek, ezért kizárólag olyan funkciók találhatók meg bennük, amelyekre szükség van, és amelyek megkönnyítik a cége működését, legyen szó akár ajánlatok, szerződések elkészítéséről, vagy akár egy projektmenedzsment rendszerről. 

Amikor a cégnek az egyedi igényeire szabott ügyviteli rendszerre van szüksége, amellyel automatizálni tudja a gyakran ismétlődő folyamatokat, mint például:

• ajánlatkészítés
• szerződés készítés
• dokumentumok generálása
• projektmenedzsment támogatása
• feladatok delegálása és nyomonkövetése

Elsősorban kisvállalkozások számára, akik szeretnének időt, és akár 1-2 munkatárs munkabérét megtakarítani, valamint fokozni szeretnék a hatékonyságot

VÁRHATÓ EREDMÉNY

  • gyakran ismétlődő feladatok felgyorsítása, és az esetleges hibák kiküszöbölése

  • átláthatóbb folyamatok a vezető(k) és a munkatársak számára

  • idő és pénz megtakarítás

CÉGRE SZABHATÓ MODULOK

 

Egy sablonból indulunk ki a fejlesztés során, de minden modult az Ön igényeire szabunk, amelyhez az alább látható modulok kiindulásként szolgálnak.

• Ajánlatkészítő
• Szerződéskészítő
• Egyedi dokumentum generáló
• CRM
• Bevétel-kiadás követő
• Cél és üzleti év tervező
• Automatizált jelentések és emlékeztetők

CÉGRE SZABOTT EGYEDI FEJLESZTÉSEK

 

Az egyedi fejlesztések annyiban különböznek a cégre szabható moduloktól, hogy nem sablonból indulunk ki, hanem teljesen egyedi fejlesztéseket hajtunk végre. Ilyen lehet például egy teljesen egyedi projektmenedzsment eszköz, egy feladatdelegáló rendszer, vagy akár egy tárgyaló lefoglalására alkalmas platform. Ebben az esetben nincsenek határai a fejlesztéseknek, bármilyen rendszert létre tudunk hozni, amely szolgálja az Ön céljait. Ezek a rendszerek a együtt tudnak működni a cégre szabható modulokkal is.

 

A FOLYAMAT FELÉPÍTÉSE

EGY MŰKÖDŐ PÉLDA

Egy komplex fejlesztés során a megrendelő egy olyan rendszert lefejlesztést kérte, ahol a vezető különböző projekteket indíthat, amelyhez olyan adatokat is hozzárendelhet (költségvetés, stb.), amelyeket a munkatársak nem látnak. Egy gombnyomásra legenerálunk egy formalizált táblát, amelyben a megrendelő hozzárendeli a projekthez a kiválasztott munkatársakat, akik értesítést kapnak erről, és megkapnak minden adatot, amelyre szükségük van a munkához. A munkatársak a projekttáblában jelölik a feladatok előrehaladását, és rögzítik az adatokat, amelyet a vezető azonnal lát a saját táblájában.

A fejlesztést összekapcsoltuk a cégre szabható modulokkal is, így a bejövő adatok automatizáltan bekerülnek a bevételek köz is.

    • Megkeresés beérkezése, az adatok rögzítése a CRM rendszerbe.

 

    • Ügyfelünk a CRM-be mentett adatok alapján legenerálja az ajánlatot, és automatizáltan kiküldi az ügyfélnek. Az ajánlatot a megfelelő mappába mentjük is.

 

    • Az ajánlatot elfogadja az ügyfél, így egy kattintással legeneráljuk a szerződést az ajánlat adataiból, és automatizáltan kiküldjük az ügyfélnek.

 

    • A munka megkezdésekor a vezető elindítja a projektet, ami bekerül egy adatbázisba, hogy könnyen visszakereshető legyen.

 

    • A munkatársak megkapják a táblájukat, és elkezdik a munkát. A vezetőhöz folyamatosan jönnek az adatok, így nyomon tudja követni a folyamatot.

 

    • A bejövő adatok alapján pár kattintással legeneráljuk az ügyfélnek elküldhető dokumentumot. A dokumentumot automatikusan elküldjük az ügyfélnek emailben, és automatikusan mentjük a megfelelő mappába, valamint az előbbi adatbázisba, hogy bármikor visszakereshető legyen.

 

    • A beérkező összeg bekerül a bevétel-kiadás modulba.

 

    • A beérkező összeg bekerül a Tervező modulba, és a megfelelő bevételkategóriában bővíti a beérkező összeget, és frissíti a célok indikátorát, így ügyfelünk láthatja, hogy hogy áll a kitűzött céljai pénzügyi megvalósulásával.

 

  • A CRM-rendszerben jelöljük, hogy ügyfelünk milyen szolgáltatást adott, mikor, kinek, és mikor érdemes újra megkeresni a megrendelőt. A közelgő határidőkről ügyfelünk értesítést kap, bekerül a naptárába, és adott esetben a megrendelő is értesítést kaphat az esetleges felülvizsgálatról.

CÉGRE SZABOTT TELJESÍTMÉNYÉRTÉKELŐ RENDSZER

Teljesítményértékelő rendszerünk legfőbb erőssége, hogy 100%-ig cégre szabott. Mivel nincs két egyforma cég, ezért nincs két azonos felépítés sem, tehát nem lehet egy mindenki számára hatékony használható teljesítményértékelő rendszer. 

Az általunk kínált rendszert az alapjaitól az adott cégre szabottan építjük fel, vagyis kizárólag olyan indikátorok, és olyan funkciók szerepelnek benne, amelyek a szervezet számára hasznosak és szükségesek. 

• csapat hatékonyságának fokozás
• motivációs rendszer kialakítása
• fluktuáció csökkentése
• munkatársak teljesítményének rendszerben látása
• bérstruktúra átalakítása/kialakítása

Kis- és közepes vállalkozások számára, ahol kihívást jelent a munkatársak megfelelő motiválása, és a hatékonyság fokozása

VÁRHATÓ EREDMÉNY

  • kizárólag a szervezetnek szükséges adatok és funkciók

  • cégre szabott indikátorok

  • a szervezetben megjelenő munkaköröknek megfelelő teljesítménymérés

  • automatizált jelentések és értékelések

A FOLYAMAT FELÉPÍTÉSE

KAPCSOLAT

+36 20 253 7020

solutions@mypro.hu