Szoftveres megoldások
CÉGRE SZABOTT ÜGYVITELI RENDSZEREK
Biztosan találkozott már olyan rendszerekkel, amelyek majdnem megfelelnek Önnek, de nem teljesen. Az általunk fejlesztett ügyviteli rendszerek előnye, hogy egyedi igényekre épülnek, ezért kizárólag olyan funkciók találhatók meg bennük, amelyekre szükség van, és amelyek megkönnyítik a cége működését, legyen szó akár ajánlatok, szerződések elkészítéséről, vagy akár egy projektmenedzsment rendszerről.
Amikor a cégnek az egyedi igényeire szabott ügyviteli rendszerre van szüksége, amellyel automatizálni tudja a gyakran ismétlődő folyamatokat, mint például:
• ajánlatkészítés
• szerződés készítés
• dokumentumok generálása
• projektmenedzsment támogatása
• feladatok delegálása és nyomonkövetése
Elsősorban kisvállalkozások számára, akik szeretnének időt, és akár 1-2 munkatárs munkabérét megtakarítani, valamint fokozni szeretnék a hatékonyságot
A FOLYAMAT FELÉPÍTÉSE




EGY MŰKÖDŐ PÉLDA
Egy komplex fejlesztés során a megrendelő egy olyan rendszert lefejlesztést kérte, ahol a vezető különböző projekteket indíthat, amelyhez olyan adatokat is hozzárendelhet (költségvetés, stb.), amelyeket a munkatársak nem látnak. Egy gombnyomásra legenerálunk egy formalizált táblát, amelyben a megrendelő hozzárendeli a projekthez a kiválasztott munkatársakat, akik értesítést kapnak erről, és megkapnak minden adatot, amelyre szükségük van a munkához. A munkatársak a projekttáblában jelölik a feladatok előrehaladását, és rögzítik az adatokat, amelyet a vezető azonnal lát a saját táblájában.
A fejlesztést összekapcsoltuk a cégre szabható modulokkal is, így a bejövő adatok automatizáltan bekerülnek a bevételek köz is.
- Megkeresés beérkezése, az adatok rögzítése a CRM rendszerbe.
- Ügyfelünk a CRM-be mentett adatok alapján legenerálja az ajánlatot, és automatizáltan kiküldi az ügyfélnek. Az ajánlatot a megfelelő mappába mentjük is.
- Az ajánlatot elfogadja az ügyfél, így egy kattintással legeneráljuk a szerződést az ajánlat adataiból, és automatizáltan kiküldjük az ügyfélnek.
- A munka megkezdésekor a vezető elindítja a projektet, ami bekerül egy adatbázisba, hogy könnyen visszakereshető legyen.
- A munkatársak megkapják a táblájukat, és elkezdik a munkát. A vezetőhöz folyamatosan jönnek az adatok, így nyomon tudja követni a folyamatot.
- A bejövő adatok alapján pár kattintással legeneráljuk az ügyfélnek elküldhető dokumentumot. A dokumentumot automatikusan elküldjük az ügyfélnek emailben, és automatikusan mentjük a megfelelő mappába, valamint az előbbi adatbázisba, hogy bármikor visszakereshető legyen.
- A beérkező összeg bekerül a bevétel-kiadás modulba.
- A beérkező összeg bekerül a Tervező modulba, és a megfelelő bevételkategóriában bővíti a beérkező összeget, és frissíti a célok indikátorát, így ügyfelünk láthatja, hogy hogy áll a kitűzött céljai pénzügyi megvalósulásával.
- A CRM-rendszerben jelöljük, hogy ügyfelünk milyen szolgáltatást adott, mikor, kinek, és mikor érdemes újra megkeresni a megrendelőt. A közelgő határidőkről ügyfelünk értesítést kap, bekerül a naptárába, és adott esetben a megrendelő is értesítést kaphat az esetleges felülvizsgálatról.
CÉGRE SZABOTT TELJESÍTMÉNYÉRTÉKELŐ RENDSZER
Teljesítményértékelő rendszerünk legfőbb erőssége, hogy 100%-ig cégre szabott. Mivel nincs két egyforma cég, ezért nincs két azonos felépítés sem, tehát nem lehet egy mindenki számára hatékony használható teljesítményértékelő rendszer.
Az általunk kínált rendszert az alapjaitól az adott cégre szabottan építjük fel, vagyis kizárólag olyan indikátorok, és olyan funkciók szerepelnek benne, amelyek a szervezet számára hasznosak és szükségesek.
• csapat hatékonyságának fokozás
• motivációs rendszer kialakítása
• fluktuáció csökkentése
• munkatársak teljesítményének rendszerben látása
• bérstruktúra átalakítása/kialakítása
Kis- és közepes vállalkozások számára, ahol kihívást jelent a munkatársak megfelelő motiválása, és a hatékonyság fokozása
A FOLYAMAT FELÉPÍTÉSE




KAPCSOLAT

+36 20 253 7020
solutions@mypro.hu