Oldal kiválasztása

Mikrofonpróba – Hogyan használd a céljaid eléréséhez a médiát

A tudatos kommunikálás alapjai KKV vezetőknek

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Icon_Widget”][/siteorigin_widget]

BENYOMÁS

Szeretnéd megtudni, hogyan kommunikálsz akkor is, amikor azt hiszed, nem kommunikálsz?

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Icon_Widget”][/siteorigin_widget]

INTERJÚ

Szeretnél bátrabban állni kamera és mikrofon elé?

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Icon_Widget”][/siteorigin_widget]

HÍRÉRTÉK

Kíváncsi vagy arra, miként keltheted fel a sajtó figyelmét?

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Icon_Widget”][/siteorigin_widget]

TUDATOSSÁG

Szívesen átlátnád, hogyan működik a megtervezett és következetes kommunikáció?

Ha igennel válaszoltál bármelyik kérdésre, akkor ez a tréning Neked szól!

Mindig, mindenki kommunikál. Sokféleképpen. Még akkor is, amikor úgy gondolja, nem teszi. És ha éppen nem mond semmit, azzal is mond valamit. Mire figyeljen egy KKV vezető, ha jól és tudatosan szeretne kommunikálni? Hogyan érdemes megterveznie a kommunikációját? Miként készülhet fel arra, ha mások előtt kell beszélnie, és mivel legyen tisztában, ha az a másik fél egy (televíziós) újságíró?

A tréningen ahhoz kínálunk hasznos recepteket, hogy a vállalkozásod sikere érdekében miként kommunikálj hatékonyabban az üzleti kapcsolataidban és a médiában is.

 

A tematikából

•  Mit közvetítesz magadról és a cégedről most?
•  Mi a célod és mi az üzeneted?
•  Hogyan legyünk hatással másokra, hogy mellénk álljanak?
•  Játékos gyakorlat az érzelmi töltet kifejezésére
•  Mire jó a média, és hogyan használjuk?
•  Miként dolgozik a tévés újságíró, milyen a híradós anyag?
•  Interjúhelyzet: Hogyan nyilatkozzunk jól?

Amit ettől a tréningtől kapni fogsz

•  Megtudod, hogy hogyan keltheted fel a sajtó érdeklődését, és hogyan használd ingyen ezt az előnyt céged népszerűsítéséhez
•  Megtanítjuk, hogy hogyan mutasd úgy be a termékedet/szolgáltatásodat, hogy az felkeltse mások érdeklődését
•  Személyre szóló tanácsok saját kommunikációs stílusod fejlesztéséhez
•  Visszajelzést kapsz azzal kapcsolatban, hogy mennyire vagy megnyerő, és hogy hogyan fejleszd ezt
•  Kipróbálhatod magad kamera előtt, a felvételeket kielemezzük, és segítjük fejlődésedet
•  Megtanulod hatásosan bemutatni cégedet, ami több ügyfélhez vezet

 

Ne gyere el erre a tréningre ha:

•  csak sajtókapcsolataid bővítését szeretnéd, itt nem kapsz listákat
•  nem vagy nyitott egy másfajta kommunikációs stílus elsajátítására
•  azonnali sikerre vágysz, de nem vagy hajlandó dolgozni saját magadon ennek érdekében
•  csak egy univerzális, mindenre alkalmazható kommunikációs sémát szeretnél 

TRÉNEREK

 

DOBOS ELVIRA

Diplomás üzleti coach


A MyPro Consulting ügyvezetője, a Magyar Coachszemle alapító társ-főszerkesztője. 2016-tól a Magyar Coach Egyesület elnöke, és a Magyarországi Coach-szervezetek Szövetségének alelnöke. Egyéni és teamekkel folytatott coaching és tréning folyamatokban több, mint 2100 óra tapasztalattal rendelkezik.

 

PÁNOVICS ANDRÁS

PR-szakértő, újságíró


PR-szakértő, újságíró. 12 éven át dolgozott előbb a Magyar Televízióban, majd a Duna Televízióban szerkesztő, riporter, tudósító és műsorvezetőként. Munkáját több országos sajtódíjjal is elismerték. 2010 óta a pécsi székhelyű pr-ügynökség, a PTI Communications Kft. ügyvezető tulajdonosa.

A kétalkalmas tréning időpontja

2017. június 15. és 22., 15:00 – kb. 18:00 óra

 

Helyszín

7626 Pécs, Janus Irodaház (Koller u. 7., I. em. 10.)

 

Részvételi díj
39.500 Ft + ÁFA / fő / 2 alkalom

Kedvezményes részvételi díj BNI tagoknak 
33.575 Ft + ÁFA / fő / 2 alkalom

Kedvezményes részvételi díj partnereinknek
27.650 Ft + ÁFA / fő / 2 alkalom