Oldal kiválasztása

Nagy nálad a BRANDetlenség?

Személyes és üzleti márkaépítés a gyakorlatban KKV vezetőknek

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

EGYEDISÉG

Tudni akarod, hogyan alakítsd ki a személyiséged márkáját és a márkád személyiségét?

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

MEGJEGYEZHETŐSÉG

Szeretnéd, ha könnyebben megjegyeznének az üzleti partnereid, és jobban tisztelnének az alkalmazottaid?

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

PRESZTÍZS

Szeretnéd, ha presztízs lenne a cégednél dolgozni?

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

ELKÖTELEZŐDÉS

Több elkötelezett ügyfelet, vásárlót szeretnél?

Ha igennel válaszoltál bármelyik kérdésre, akkor ez a tréning Neked szól!

Egy globális felmérés szerint a McDonald’s és a Coca-Cola szavakat ugyanannyian ismerik a világon, mint a „helló” kifejezést. Ez többek között a tudatos brandépítés eredménye. A cégvezető és a cég munkatársai akkor is alakítják minden megnyilatkozásukkal a saját, illetve a cégük brandjét, ha tudatosan nem is foglalkoznak vele. Azonban nem mindegy, hogy miként teszik ezt. A jó, vagy éppen rossz márka egyenes út a sikerhez, vagy a sikertelenséghez.

A tréningen ahhoz kaphatsz hasznos recepteket, hogyan építsd tudatosan a személyes és üzleti márkádat a vállalkozásod sikere érdekében.

 

 

A tematikából

•  Ki vagy most, és kinek látszol?
•  Mi a tudatos brandépítés alapja, és hogyan ültesd át az elméletet a gyakorlatba?
•  Melyek az erős és hiteles márka alapvető kritériumai, és hogyan találod meg a saját márkád építőköveit?
•  Milyen üzleti előnyökhöz juttat a jó személyes márka, üzleti márka, munkáltatói márka, és hogyan aknázhatod ki ezeket?
•  Vannak-e kézzel fogható receptek a márka iránti bizalom megteremtéséhez, és ha igen, hogyan használhatod ezeket üzleti céljaid eléréséhez?

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Video_Widget”][/siteorigin_widget]

Amit ettől a tréningtől kapni fogsz:

•  Elismerést az ügyfeleid, munkatársaid, partnereid részéről
•  Könnyen megkülönböztethető leszel másoktól, például a versenytársaidtól
•  Mélyebb önismeretet, amelynek hatására azt tudod magadról mutatni, aki valójában vagy
•  A személyes és céges branded egyértelmű kommunikációját, ezáltal új ügyfelek könnyebb megszólításának lehetőségét 

 

 

Ne gyere el erre a tréningre ha:

•  nem tudod öt másodperc alatt három konkurensedet megnevezni
•  marketinggel kapcsolatban szeretnél tanácsokat kapni
•  a közösségi média használatával kapcsolatban szeretnél egy univerzálisan jól működő sémát
•  mindenki olyannak lát, amilyennek szeretnéd, hogy lássanak 
•  nem szeretnél dolgozni magadon

TRÉNEREK

 

DOBOS ELVIRA

Diplomás üzleti coach


A MyPro Consulting ügyvezetője, a Magyar Coachszemle alapító társ-főszerkesztője. 2016-tól a Magyar Coach Egyesület elnöke, és a Magyarországi Coach-szervezetek Szövetségének alelnöke. Egyéni és teamekkel folytatott coaching és tréning folyamatokban több, mint 2100 óra tapasztalattal rendelkezik.

 

EDELMAYER ENIKŐ

filmkészítő, operatőr


2014 óta foglalkozik aktívan filmkészítéssel és grafikával saját vállakozásában. Mesterképzését a Pécsi Tudományegyetem filmelmélet-filmtörténet szakán végezte, televízió-műsorgyártó szakasszisztensi oklevelét a Pécsi Tudományegyetem Pollack Mihály Műszaki Karán szerezte.

 

Helyszín

7624 Pécs, Klimó György utca 13.

 

Részvételi díj
34.900 Ft + ÁFA / fő

Kedvezményes részvételi díj BNI tagoknak 
29.665 Ft + ÁFA / fő

Kedvezményes részvételi díj partnereinknek
24.430 Ft + ÁFA / fő

 

Válassz

időpontot

[siteorigin_widget class=”EM_Widget”][/siteorigin_widget]